Figyelem! Az általad használt böngésző nem támogatott, így az oldalunk NEM működik, illetve nem jelenik meg TELJESKÖRŰEN! Segítségért kattints! Segítséget kérek!

2020. 01 02. Csütörtök

Írta: Békési-Mészáros Ágnes

0:30 – Hitvalló: Varga - Pál Ibolya, orvos 1. rész

3:00 – Aréna(ismétlés)

4:30 – Hajnali virrasztó irodalom: Denis Diderot - Az apáca

5:30 – Serkenj fel! –  Dányi-Nagy Márió - Református

6:00 – Tájékoztató rovatunk – Halasi Kaleidoszkóp: Mi következik az önzés korszaka után? Jó esetben az emberi élet három részre osztható: először felneveljük, aztán kibontakoztatjuk az énünket – végül pedig feláldozzuk az egónkat a közösség, a tudás, a művészet vagy a hit érdekében. Ez a mintázat megmutatkozik az emberiség történelmében is: a kapitalizmus korszakában a faj eljutott az én-kibontakoztatás, az individualizmus, az egó érvényesítésének korába. De mi jön ezután? A kérdésre Csányi Ágnes műsora keresi a választ. (szerdai adás ismétlése)

6:54 – A Nap igéje

7:00 – Reggeli Ébresztő magazin

10:00– Babusgató: Ajándékot adni és kapni is jó. Látni az örömet, a meglepetést a gyerekek szemében, az a szülőknek a legnagyobb boldogság. De milyen is a jó ajándék? Az ünnepek előtt sok szülőnek, nagyszülőnek okoz fejtörést, hogy mit is ajándékozzanak a gyermekeknek. Mai adásunkban Bégi Szilvia és Hegedűs Zoltán 2 gyermekes szülőkkel beszélgetek ajándékozási szokásaikról, majd a műsor második felében a Gólyafészek Óvoda nagycsoportosait, Igás Lucát, Csomor-Bohner Júliát, Meliska Zétényt és Rajmund Dávidot faggatom arról, hogy számukra mit jelent ajándékot kapni és adni. Tartsanak velünk! (ismétlés)

11:00 – Bitmobile: (ismétlés)

12:00 – Retro magazin:Jóllét: A kézírásunk rejtett titkai – Szabó – Kocsisné Ökrös Ildikó grafológus

13:00 - Halasi Kaleidoszkóp:

14:00 - 153-Lélekmód:Paic Róberttel beszélgetünk a mozgás missziói szerepéről. Paic Róbert a Pécsi Tudományegyetem docenseként a jövő testnevelőit okítja, valamint a Szilády testnevelőtanára, a diáksportszövetség aktív tagja, így abszolút hitelesen beszél a témáról. Ma, aki nem mozog és nem tapasztalja meg a mozgás örömének nagyszerűségét, az tuti megbetegszik, előbb vagy utóbb. Olyan mozgásszegény életet élünk a megelőző generációkhoz képest, hogy akár felnőttről, akár gyerekről van szó, a legfontosabb feladata a családnak és testnevelőnek, de az egész iskolának, hogy beépítse a mozgást a mindennapi szokások közé - állítja. Nem nehéz vele egyet értenünk, hisz látjuk a mobilba fordult fiatalok, idősek özönét. Ez korjelenség, de ha már így van, rendkívül fontos, hogy építsük hozzá a rendszeres bármilyen mozgást. Nem az élsport eredmények a cél, vallja testnevelőként is, hanem a mozgás szeretete, öröme, a szemléletformálás. Saját három kisgyermeke mellett nap, mint nap tapasztalja saját bőrén is, hogy ez mennyire fontos. Megismerjük életének kezdeteit, ő hogyan keveredett a kézilabda közelébe, hogyan lett mb1-es kézilabda játékos, majd hogyan lett testi tanár, illetve a tesi tanárok tanára. Feltétlen tartsanak velünk!

15:00 – Délutáni Hazafelé Magazin és Igéző

18:00 – Jóllét:Az óvodáskorú gyermekek fejlődése, iskolaérettség, problémák és megoldási lehetőségek - Krugné Vavrek Annamária védőnővel beszélgettünk. Aki augusztus 31-ig betölti a 3. életévét, az kerülhet be óvodai oktatási rendszerbe. Óriási növekedésbeli, fejlődésbeli változás zajlik 3 és 6 éves kor között, akár a mozgást, a táplálkozást vagy az önállósodást tekintjük. Beszélgettünk a finommozgás fejlődéséről, a higiéniai, az öltözködési és a táplálkozási önállósodásról és arról is, hogy mikor is válik iskolaéretté egy gyermek. Krugné Vavrek Annamária védőnővel beszélgettünk a részletekről.(ismétlés)

19:00 – Szép Álmokat:Esti mesét hallhatnak

19:15 – Irodalom az Éterben:Fekete István: Tüskevár

20:00 – Aréna

21:00 – Serkenj fel:Dányi-Nagy Márió - Református (ismétlés) és Lélekműhely: A szülősítés speciális változata 2. 1.rész

22:00 – Éjjeli virrasztó irodalom: Jack Higgins: A sas leszállt